شباب جامد
دولابك السحرى 104360922

دولابك السحرى 189424809
منتديات شباب جامد
شباب جامد
دولابك السحرى 104360922

دولابك السحرى 189424809
منتديات شباب جامد
شباب جامد
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شباب جامد

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولاعلانات المنتدى
انشاء الله هنرجع المنتدى زى ما كان واحسن كمان wWw.shabab-gamed.alafdal.net

دولابك السحرى

محمدهنيدى
هشام
yomnaa
AYa
8 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
AYa
كاتب vip
كاتب vip
AYa

رقم عضوية : 6
انثى الثور السٌّمعَة يا باشا : 13
الموقع : من قال أن الابتسامة رمز للفرح! ومن قال بأن الدمعة رمز للحزن! أحياناً.. تعبر عن الفرح العظيم دمعة، وتلخص الحزن العظيم إبتسامة
المزاج : حد فاهم حاااااااااااااااااااااجة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دولابك السحرى Empty
مُساهمةموضوع: دولابك السحرى   دولابك السحرى Emptyالإثنين أغسطس 10, 2009 6:03 pm

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

ما تستغربوش من اسم الموضوع

لان اسمه الموضوع فيه جزء كبيررررر من الموضوع

كل واحد فى حياته عنده مشاكل سواء فى بيته فى المدرسه فى الشغل او حتى فى علاقته مع الناس

ودا الطبيعى والله الواحد بدال عايش يبقا لازم يحتك بالناس والاحتكاك لازم يولد ولو جزء من المشاكل

بس دا مش مبرر او استسلام للمشاكل مهما كان حجمها

الواحد لما يعترض لمشكله يحس ان الدنيا وقفت خلاص لالالا عمر الدنيا ما تقف الدنيا دى عامله زى سباق لو وقعت مره

و استسلمت يبقا خلاص انت اووت لكن لو وقعت مره و قومت كده انت بقيت اقووى من الاول و يبقا انت اتعلمت

المشاكل = الخبره اصل لازم انا
اقع فى مشكله وانت تقع فى مشكله طب ليه ها يبقا عندى خبره ؟ لان لما افكر واحاول اطلع من المشكله يبقا انا كده بكتسب خبره فى حياتى تؤهلنى

لدخول مرحله تانيه من الحياه

بس المشكله الحقيقه ان الواحد لما تقابله مشكله مش بيعرف يفكر بيبقا متوتر وحاسس انه متكتف ومش بأيده حاجه يعملها

عشان كده انا قولت لازم اكتب الموضوع ده واسميه بالاسم ده

هنا اكتب كل الى نفسك فيه قول مشاعرك قول كل حاجه جواك ما تشلش حاجه ابداااااااا

لو حاجه تفرح تعالى هنا وقول وخلينا نفرح كلنا ولو مشكله برده تعالى وقول وخلينا نتناقش ونفكر ومش عيب ابداااااااا

ان الواحد يجى ويقول انا عندى مشكله وهى كذا وكذا وكذا

يا جماعه وجع ساعه ولا كل ساعه

تعالو وفضفضو وقوووووولو وبصووووت عالى كمان

خليكو زى الطيور بتطير فى مكان ما تحب وتعمل الى هى عيزاه بدون حواجز او خوووووووف

وافتكرو دايما ان فى ناااااااااس كتير بتحبكوووو وعايزينكو دايما جمبها عشان كده لازم تحافظ على نفسك وما تزعلش

نفسك ابدااااااا ان ماكنش ليك يبقا عشان الى بيحبوك

ها قولتو ايه؟
انا مستنيه ردة فعلكوووو
ومستنيه اسمع فضفضتكوووو
yomnaa
عضو جديد
عضو جديد
yomnaa

انثى العقرب السٌّمعَة يا باشا : 1
المزاج : كويس الحمد لله ع كل حال

دولابك السحرى Empty
مُساهمةموضوع: رد: دولابك السحرى   دولابك السحرى Emptyالإثنين أغسطس 10, 2009 6:28 pm

انا بجد بشكرك اوى
على الموضوع الهايل دا بس فعلا اكيد كل واحد فى حياته زعلان من حد من اسرته او من المدرسة او من صديق
المهم بجد ان لسة فى امل فى الحياة كلوا بيقولى كدا بس انا مش حاسة كدا خالص
بس انا دايما بحس احساس ان الناس بتكرهنى مش الناس يعنى بس مثلا اتخانق مع ماما وبابا واخواتى وعلى فكرة انا ليا اختين كمان اكبر منى واحدة متزوجة والتانية لسة مخطوبة من كام يوم عقبال كل الى فى المنتدى ان شاء الله وبحس انهم بيكرهونى بس دا لما اتخانق وعلى فكرة فى حاجة برضه انتو ممكن بس تضحكوا عليا انى ساعات بغير من اختى الى اتخطبت دى يعنى ساعات بحس ان ماما بتجيب لبس ليها احسن منى مع انى والله بجيب لبس الحمد لله وبحب الموضة جدا وبتخانق مع اختى لانى بقولها هاتى بلوستك دى اوى البنطلون دا مترضاش ازعقلها بقى وافقد اعصابى وانا على فكرة بواجه مشكلة برضه انى عصبية جدا جدا جدا جدا ومش بعرف امتلك اعصابى خالص انا ليا ابن اختى يوسف ربنا يخيليه بتعصب عليه ساعة مابيعيط لانى بزهق من العياط واقوله بس اسكت بصراحة انا كنت مرة زى المجنونة والله وكنت عصبية مع ماما وبشخط فيها وبعدين بعد ما اهدى اقولها معلش انا الى كدا خلقى ضيق ومعنديش صبر
بس انا والله طيبة جدا لانى بحب على طول فى دماغى اساعد الناس واروح لليتامى وافرحهم مبحبش اصلا ازعل حد منى انا اسفة طولت اوى يمكن عندى مشكلتين كمان ههههه بس هحكيهم بعدين
سلام الله عليكم
happy ;\'lk;kljk
AYa
كاتب vip
كاتب vip
AYa

الموقع : من قال أن الابتسامة رمز للفرح! ومن قال بأن الدمعة رمز للحزن! أحياناً.. تعبر عن الفرح العظيم دمعة، وتلخص الحزن العظيم إبتسامة

دولابك السحرى Empty
مُساهمةموضوع: رد: دولابك السحرى   دولابك السحرى Emptyالثلاثاء أغسطس 11, 2009 4:09 pm

انا الى بشكرك يا يمنى على صراحتك وثقتك فينا وكونك بتفضفضى لينا
اولا بصى يا يمنى تصرفاتك مع الناس وتعاملك معاهم ها ينعكس علطول على تصرفهم معاكى يعنى لو بتتعاملى مع كل
الناس بطيبه وسماحه ها تلاقى الناس ببتعامل معاكى كده لو بتحبى كل الناس علطول تلاقى كل الناس بتحبك اقولك دليل
مثلا انتى ماشيه فى الشارع مع واحده صاحبتك وجات واحده ماشيه فى الشارع وكانت لابسه لبس مش ولابد وانتى لاقيتى صاحبتك دى بتقلس على الى ماشيه عليها ها تقوليلها ايه ؟ مش ها تقوليلها حرام عليكى ما تعمليش كده لانها اكيد زمانها ها تقول عليكى كده يعنى زى ما بتعملى زى ما ها تلاقى وبدالى انتى بتحبى الناس وبتحبى تساعديهم يبقا ها تلاقيهم بردو بيحبوكى ولو اتصورلك حاجه غير كده تبقا هواجس وتخيلات ملهاش اى علاقه بالواقع ساعتها ابقى قولى اعوذ بالله من الشيطان الرجيم وخليكى واثقه من نفسك ومن انك ما عملتيش حاجه تزعل او تكرهه الناس فيكى

وثانيا بالنسبه حكايه انك بتغيرى من اختك وكده دى حاجه وارده وبتحصل سواء بنتين او مش بتنين تصدقى بالله انا بغير من اخويا ومن لبسه بس برده برجع وبقول مامتى هى مامة اخويا وزى ما ماما عيزاه اشيك حد فى الدنيا عيزانى انا كمان اختصارا لكلامى الام دى اعظم حاجه فى الدنيا واعدل حد ممكن تلاقيه بتحبك زى اختك بالضبط حتى لو كنتم 100 مش 3 او 4 ها تعمل المستحيل عشان ترضيكو وما تزعلكوش من بعض
برده ارجع واقولك دى مجرد افكار فى دماغك وملهاش اى علاقه بالواقع والله
حتى لو حصل موقف قدامك يوضحلك كده قاومى نفسك وقولى لالالا انا واختى واحد وما تستلميش ابداااااااا لاى افكار ممكن تيجى على دماغك وتزعلك من حد بتحبيه

وبالنسبه للعصبيه دى بصى ماحدش دلوقت مش عصبى اصل قاعدتى فى البيت ها تلاقى الى يعصبك او مشيتى فى الشارع ها تلاقى برده الى يعصبك
بس مش معنى كلامى انى استسلم واقول دا واقع ولازم استحمله لالالا لازم اوقف نفسى اعمل كنترول لنفسى وافكر قبل ما اقول الكلمه 1000 مره لانها الكلمه دى الى ممكن تحبب الناس فيكى او تكرهه الناس فيكى
فالواحد لازم يكون حظر فى تعامله مع الناس ويبذل قصارى جهده فى انه يحبب الناس فيه ويقلل عصبيته شويه

بجد انا مبسوطه اوووووووووى انك حكيتى يا يمنى
وها استنى بقيت فضفضتك
ونورتينى والله ويارب تكونى فهمتى قصدى من كلامى
yomnaa
عضو جديد
عضو جديد
yomnaa

دولابك السحرى Empty
مُساهمةموضوع: رد: دولابك السحرى   دولابك السحرى Emptyالثلاثاء أغسطس 11, 2009 4:21 pm

انا فهمت قصدك وميرسى بجد ليكى انا مش عارفة اشكرك ازاى انا استفدت والله ومعلش هطول عليكى لان عندى مشكلة تانية وبجد الموضوع تحفة تسلم ايدك
وبالتوفيق ان اشاء الله
AYa
كاتب vip
كاتب vip
AYa

دولابك السحرى Empty
مُساهمةموضوع: رد: دولابك السحرى   دولابك السحرى Emptyالثلاثاء أغسطس 11, 2009 8:35 pm

لالا شكر على واجب ابدااااااااا
ومفيش مرسى بين الاخوات اهم حاجه انك تكون خفيتى شويه من الى عندك
وانا بصى اعتبرينى دولابك السحرى اى حااااااااجه عايزه تحكيها ومخنوقه منهاااا تعالى واحكهالى ولو مش عايزه تقولهالى عام ابعتيلى رساله خاصه وما تشليش ابداااااااااا اى حاجه طول ما ليكى اخوات وناس بتحبك وعايزينك دايما جمبهم
وها استناكى تيجى وتحكيلى تانى عن المشكله الى انتى بتقولى عليها دى
ها استنااااااااااكى
وتسلمى يا يمنى على مرورك ومشاركتك وفضفضتك
ويااااااارب يكرمك وينجحك وينولك الى فى بالك
هشام
عضو لامع
عضو لامع
هشام

رقم عضوية : 30
ذكر الاسد السٌّمعَة يا باشا : 3
المزاج : مش اد كدة

دولابك السحرى Empty
مُساهمةموضوع: رد: دولابك السحرى   دولابك السحرى Emptyالأربعاء أغسطس 12, 2009 6:00 pm

ايه الحلوة دى يا اية و موضوعاتك كلها تحفة بجد والله
تسلم ايدك
انا فيا صفة فيا مش بحبها و نفسى متبقاش فيا هى انى بسامح بسرعة يعنى لو حد عمل معايا موقف بايخ ازعل فى ساعتها و اقول مش هكلمه تانى و بعد شويا يجى يصلحنى اسامحه على طول مهما كان الموقف انا مش عارف دى صفة كويسه و لا وحشه بس انا مش بحب فيا الصفة دى
و بشكرك تانى على الموضوع الجامد دة
AYa
كاتب vip
كاتب vip
AYa

دولابك السحرى Empty
مُساهمةموضوع: رد: دولابك السحرى   دولابك السحرى Emptyالأربعاء أغسطس 12, 2009 7:23 pm

لالا شكر على واجب
ثم اننا كلنا اخوووووووووووات

الموضوعات بتاعتى ان كانت حلوه فهى حلوه برددكو ومشاركتكو

المهم

صفه التسامح دى نعمه عمرها ما كانت نقمه
انت تفتخر بيها على الاقل انك عمرك ما بتشيل حاجه جواك بالنسبه لحد تلاقيك دايما تلقائى وعلى طبيعتك مش محتاج تبقا منافق لان الى جواك هو الى على لسانك
احتمال الصفه دى ما يقدرهاش ناس كتيرر
لكن هى اعظم حاجه ربنا ادهالك
ولازم تعرف ان ربنا اعطى لكل واحد نعمه وحاجه بتميزه عن غيره وبيفضل يدور على النعمه دى طووووول عمره لحد ما يلاقيها
وانت بقا ربنا بيحبك عارف ليه؟ لانك لقيت الصفه الى بتميزك وبسرعه وفعلا يا بختك
ودا ان دل ها يدل على مدى حب ربنا ليك
ومدى طيبتك واخلاقك الطيبه
ومهما سمعت ان الصفه دى وحشه ونقمه ما تسمعش الكلام ده
والله دى نعمه وبتريحك فى حياتك وبتخليك ابيض من جوووووه ومن بره
فهمتنى ؟؟
يارب يكون وصلك قصدى

ونورتنى وها استناك تيجى تااااانى
وتفضفض باى حاجه
ومش لازم تكون مشكله
وتسلم على صراحتك
yomnaa
عضو جديد
عضو جديد
yomnaa

دولابك السحرى Empty
مُساهمةموضوع: رد: دولابك السحرى   دولابك السحرى Emptyالأربعاء أغسطس 12, 2009 7:36 pm

انا هكمل كلامى يا اية
انا عيبى انى طيبة جدا مع الناس الى برا لكن مع ماما وبابا واخواتى عصبية لانى كنت فى المدرسة واتسرق منى قلم وكراسات كانوا كراسات بعمل فيها واحبى وحاجتى يعنى والمفاجاة طلعت صحابى وانا زعلت بس هما قالوا ليا انهم كانو ا بيهزروا وقالولى متخلكيش وحشة سمحتهم وبعدين قلتلهم انا برضه الى وحشة زعلوا منى واتقمصوا اوى صالحتهم وفى حاجة تانية فى التليفون لما بيرن بروح ارد وبقول السلام عليكم ههههه ماما بتتريق عليا علشان بزعق لهم بتقولى بتزعقلنا هههه و بتبقى بريئة اوى مع الى بتكلميه واى حاجة تضيع منى البسها فيهم فى ماما واخواتى وازعق وبعدين ادور صبرى ينتهى اقولهم انا كنت حاطها هنا وبعدين القيها اضحك على نفسى واقولهم خلاص لقتها وانا اصلا الى بحطها بايدى وبنسى بس والله بحاول مزعلهمش منى وبحاول يبقى عندى صبر بس المشكلة انى ساعات بحب اعاند معاهم مع اخواتى وماما وبابا بس ساعات بقعد اضحك لوحدى بيقولى عندى عرق لاسع ههههههههههههههههه
المشكلة الكبيرة بقى انى بكره حاجة اسمها مذاكرة بكرها جدا بقول لماما هى المذاكرة ابتلاء علينا بس فى مواد بحبها اوى الانجليزى والدراسات لكن الرياضة بكرها جددددددددددددددددددددددددددااااااااااا عدوتى بس ماما كتر خيرها جبتلى مدرس فى البيت بس وحبيتها بس المدرس دا سافر هو الى خلانى احبها وانا دلوقتى فى ثالة اعدادى بس المفروض اكون فى اولى ثانوى متاخرة سنة وماما وبابا يقولولى ذاكرى انتى فى شهادة ابدا اعاند اكتر بس المادة بجد الى بكرها اوى الرياضة مش عارفة ليه مع انى نفسى احبها والله وماما تقولى تحب تغظنى تقولى هدخلك كلية الهندسة بكرهااااااااااااااااااااا هههههههههه انا نفسى احقق امنيتى انى ادخل كلية الاعلام ان شاء الله
يااااااااااااااااااااااااااااااارب
بس انا يهمنى انى احب التعليم وماما تقعد تقولى هيفيدك فى حياتك هتعلمى ولادك بعد كدا وهتستفادى من التعليم
بس انا عايزة حاجة تانية تقنعنى بالتعليم دا حاسة انه ابتلاء علينا
بس انا مستحملة علشان اخش الكلية الى انا عيزاها
يارب صبرنى ونجحنا جميعا فرح ;\'lk;kljk
هشام
عضو لامع
عضو لامع
هشام

دولابك السحرى Empty
مُساهمةموضوع: رد: دولابك السحرى   دولابك السحرى Emptyالخميس أغسطس 13, 2009 9:54 am

بصى يا اية ردك اكتر من رائع و بهنيكى على ثقافتك و ردك الجميل ده
علشان كده هقوللك جاجة عرفه يا اية انا بحب روما من 4 سنين بس لحد دلوقتى مش عارف اصرحلها عن حبى ليها لانى مش بعرف اتعامل مع البنات او زى متقولى خجول جدا جدا يعنى تعاملاتى مع البنات محدود حتى فى الجامعه معرفش بنات كل اصدقائى ولاد و ده مش هممنى انا كل اللى يهمنى ان روما مضعش من علشان انا كده و يا رب تلاقى حل لمشكلتى
و بشكرك على الموضوع الجامد ده علشان نحل مشاكل بعض
محمدهنيدى
عضو جديد
عضو جديد

السٌّمعَة يا باشا : 0

دولابك السحرى Empty
مُساهمةموضوع: رد: دولابك السحرى   دولابك السحرى Emptyالجمعة أغسطس 14, 2009 8:20 am

تسلم ايدك
AYa
كاتب vip
كاتب vip
AYa

دولابك السحرى Empty
مُساهمةموضوع: رد: دولابك السحرى   دولابك السحرى Emptyالسبت أغسطس 15, 2009 4:11 pm

يمنى حببتى نورتينى ومعلش انا اتاخرت لانك اكيد عرفتى من رانيا كنت فين ههههههههههههه
المهم يمنى
انا من خلال ردك اكتشفت حاجه
يمنى حببتى انتى خلاص كبرتى صح؟ يبقا نكبر عقلنا بقا
يعنى كل الى انت حكتيه ده كلنا مرينا بيه وتقريبا لسه بنمر بيه ومش مشكله والله
كل الحكايه محتاجه حبة صبرر منك بس
كلها سنتين تلاته وتدخلى الكليه وتبقى بقا أنسه كبيره
المهم
بالنسبه لحكايه ماما بتقولى انتى جوه غير بره دى بتبقا حكايه عشم يعنى انتى عشمانه فى بابا وماما فا بتاخدى راحتك بالكلام معاهم لكن بره انتى بتكلمى مع غرباء فا بيقا فى فاصل وحاجز بينك وبينهم فا الحكايه كلها مبنيه على العشم وحبك ليهم وتعودك عليهم

وبالنسبه للمذاكره دى
ماحدش بيحب يتعب دماغه ويقعد يزاكر ويجيله صداع ماحدش بيحب كده صح؟ لكن ( المضطر يركب الصعب ) يعنى انا عشان ادخل كليه اعلام مش بالساهل او ادخل كليه طب مش بالساهل فى حاجه بتقولك لكل مجتهد نصيب كل ما تتعبى وتدى للمزاكره حقها كل ما توفيلك وتفرحك
يمنى حببتى البنت بالذات ملهاش غير مستقبلها وعلمها
انت متخيله لما تدخلى كليه حلوه كده شوفى انشاء الله لما حد يتقدملك عشان يرتبط بيكى مش اى حد ها يجيلك ليه؟ لانك بتبصى لنفس مستواكى مش عايزه توطى وتبصى لتحت
صح؟
فا انت استحملى بقا ومعلش
المزاكره ممله اه لكنك لما تحطى هدف قدامك وتاخديها منافسه وصراع ممكن تاكلى الزلط بدال انت حاطه فى دماغك حاجه
يمنى حببتى خليكى زى القطر عمره ما يقف فى اى محطه ما يقفش غير فى محطته وبس
خليكى زيه استمرى وكافحى عشان هدفك
وربنا يسهلهالك ويكملهالك على خيرر

ها استناكى بقا تحكيلى شويه عن الاحوال العاطفيه
هههههههههه
الى يريحك يمنى
بصى لو حسيتى انك مضايقه وعايزه تفضفضى تعالى هنااا
AYa
كاتب vip
كاتب vip
AYa

دولابك السحرى Empty
مُساهمةموضوع: رد: دولابك السحرى   دولابك السحرى Emptyالسبت أغسطس 15, 2009 4:20 pm

هشاااااااام نورتنى والله
وابن حلال والله كنت ها اقولك مش ناوى تحكيلى عن روما هههههههه

المهم هشام يا صبرك والله 4 سنين بتحبها ومش قادر تقولها
بص هشام
انت بتحبها وشايف فيها فتاة احلامك الى ياما دورت عليها مش كده؟ هشام الى بيعتب على ما بيلاقى حاجه كان مستنيه من زمااااان صعب انه يفرط فيها
هشام انت بدال بتحبها روح قولها انا بحبك
ايوه ما تستغربش ( وجع ساعه ولا كل ساعه) انا عارفه انها صعب وبالذات انت بتقول خجول
بس لحد امتى؟ يا هشام انا لو مكانك عمرى ما استنى كل ده
مفيش اروع من الحب حتى بعذابه
الحب ممكن يحول التراب لدهب ممكن يخلى الاسود بمبى
حد يبقا قدامه كل المميزات دى وما يشتريش ؟؟
روح قولها انا بحبك
صدقنى بدال انت استمريت 4 سنين بتحبها ويبقا اكيد هى كمان بتحبك ايوه بتحبك
ها تقولى عرفتى ازاى ؟ ها اقولك اولا البنى ادم ربنا اعطاله نعمه الاحساس وانت لو كنت حسيت انها مرتبطه بحد كان زمانك ما استمرتش فى حبك ده ولو لاسبوع واحد مش كده؟
قولى انت ايه الى صبرك 4 سنين ؟ مش لانك حاسس انها هى كمان بتحبك
صدقنى اكيد هى نفسها تسمع منك كلمه بحبك اكيد مستنياك دلوقت
روح وقولها واعترفلها بكل الى فى قلبك ليها
انسى خااااااااالص حكايه الخجل
اعتبر نفسك كانك بتكلم روحك او بتكلم نفسك وقولها على كل حااااااااجه

وربنا يوفقك
ووعد وعد بجد ووعد رجاله كمان
انك تروح وتقولها انك بحبك
وكفايه اووى كده ولا انت ناوى على 4 سنين تانين هههههههه
ربنا يوفقك
وها استناك تيجى وتقول عملت ايه
AYa
كاتب vip
كاتب vip
AYa

دولابك السحرى Empty
مُساهمةموضوع: رد: دولابك السحرى   دولابك السحرى Emptyالسبت أغسطس 15, 2009 4:46 pm

تسلم انت على المرور
بس ايه مرور الكرام ده
مفيش اى حاجه عايز تقولها
والله غنيت حتى براحتك
لو عايز تحكى باى حاجه
اتفضل
ها تنورنا هنا
هشام
عضو لامع
عضو لامع
هشام

دولابك السحرى Empty
مُساهمةموضوع: رد: دولابك السحرى   دولابك السحرى Emptyالسبت أغسطس 15, 2009 7:02 pm

ماشى ده كلام جميل جدا بس انا مش عارف ابدا ازاى مش معقول اقولها بحبك كده على طول قولى ابدا ازاى وشكرا على اهتمامك يا اية thnxxxxxxxxxxxxxx
AYa
كاتب vip
كاتب vip
AYa

دولابك السحرى Empty
مُساهمةموضوع: رد: دولابك السحرى   دولابك السحرى Emptyالسبت أغسطس 15, 2009 7:08 pm

انت مش بتكلمها خااااااااالص
طيب هى تقربلك؟؟؟ طيب جارتك ؟؟
طيب بتشوفها فين؟؟
قولى بس انت بتشوفها فين وانا افكر واقولك تكلمها ازاى
Question
beckham
عضو لامع
عضو لامع
beckham

رقم عضوية : 25
ذكر الحمل السٌّمعَة يا باشا : 0
المزاج : لا يقدر على مواصلة الحياة تغلبت عليه الهموم ولكنه يعيش على امل ما

دولابك السحرى Empty
مُساهمةموضوع: رد: دولابك السحرى   دولابك السحرى Emptyالسبت أغسطس 15, 2009 7:11 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
روح روح يا اتش
احنا مستنين
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بس بسرعة مش زى كل مرة
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
شكرا يا اية بس بجد متتعبيش نفسك
دا لو ابو الهول نطق هشام لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا
لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا
لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا
مستحيل
دا انا بتحايل عليه من بتاع سنتين تلاتة
هههههههههههههههههههه
هشام هههههههههههههههههههههه
لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا بس فى امل كمان 12 13 قرن
هههههههههههههههههههههههههههههه
و انت عرفت منين انها مش مرتبطة
اه صح من 3 سنين بصتلوا و ضحكت
هههههههههههههههههههههههههه
يا بنى حرام عليك دا البت خللت
و انا كل يوم بدعيلك فى صلاة الفجر و بخلى امى تدعيلك
نفسى تحقق حلمى و تكلمها خلال الخمس سنين الجاين
هههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههه
ghjghjgfhjf
AYa
كاتب vip
كاتب vip
AYa

دولابك السحرى Empty
مُساهمةموضوع: رد: دولابك السحرى   دولابك السحرى Emptyالسبت أغسطس 15, 2009 7:21 pm

ههههههههههههههههههههه
يالهوى دا انتم فاقدين الامل خااااااالص

لالالا هشاااااااااااام هشاااااااااااام يا هشام
والنبى ركز معايا ها تروحلها وتكلمها عادى
ماشى
كلام عادى خااااااالص واتعرف عليها وبعد كده كلمها وقولها انك مثلا عارفها من 4 سنين وكنت عايز تتكلم وتتعرف عليها بس مثلا خوفت اتقال عليكى او اضايقك
تقوم هى محروجه وتبص فى الارض وتقولك لالا عادى
تقولها طيب ممكن اقولك حاجه
ها تقولك اكيد اتفضل
تقوم تقولها فى وشها بحبك وبس

ها فهمتنى ؟؟ ولا انت ناوى تكمل وتخلى 4 سنين يبقو 5
بجد فكر لو بتحبها اووى وبجد ها تروحلها وتكلمها لكن لو حاسس بغير كده
يبقا مالوش لزمه تتعب نفسك
beckham
عضو لامع
عضو لامع
beckham

دولابك السحرى Empty
مُساهمةموضوع: رد: دولابك السحرى   دولابك السحرى Emptyالسبت أغسطس 15, 2009 7:24 pm

دا لو قالها ازيك وشه هيحمر
دا مش بعيد يغمى علية
beckham
عضو لامع
عضو لامع
beckham

دولابك السحرى Empty
مُساهمةموضوع: رد: دولابك السحرى   دولابك السحرى Emptyالسبت أغسطس 15, 2009 7:27 pm

بصى يا اية انا بقالى سنتين حاولت معاه بكل الطرق علشان يكلمها و مفيش فايدة
دا انا اخر ما زهقت كنت هضربها بحاجة على دماغها و اروح ازقوا تحت اى عربية و اروح اسلم نفسى
AYa
كاتب vip
كاتب vip
AYa

دولابك السحرى Empty
مُساهمةموضوع: رد: دولابك السحرى   دولابك السحرى Emptyالسبت أغسطس 15, 2009 7:38 pm

ههههههههههههههه
ليه بجد كل ده ؟؟؟
ما هو فعلا لو بيحبها وشايف فيها فتاة احلامه ما يقولها
وكتيررررررر اوى 4 سنين عشان يكلمها
كتيرررر اوى كمان
ماهو اكيد فى سبب مخليه كده
مش خجل بس
طيب والحل ؟؟ ما احنا لازم نعمل حاجه
فكروووووووو
وانا افكر والى يوصل لحاجه يجى ويقولها
هشام
عضو لامع
عضو لامع
هشام

دولابك السحرى Empty
مُساهمةموضوع: رد: دولابك السحرى   دولابك السحرى Emptyالسبت أغسطس 15, 2009 7:56 pm

بص يا احمد الحوار مش ناقص خفه منك
بص يا اية انا طبعا بحبها موت بس خايف تكون مش بتحبنى واخسرها طول العمر على الاقل انا حاسس بامل و يعنى رايك اكلمها و ربنا يسهل
beckham
عضو لامع
عضو لامع
beckham

دولابك السحرى Empty
مُساهمةموضوع: رد: دولابك السحرى   دولابك السحرى Emptyالسبت أغسطس 15, 2009 8:01 pm

براحة يا عم ماتزعلش يا عم انا ماليش دعوة
mido hokok
عضو لامع
عضو لامع
mido hokok

رقم عضوية : 33
ذكر العذراء السٌّمعَة يا باشا : 1
المزاج : ساعات فوق و ساعات منيل بنيلة

دولابك السحرى Empty
مُساهمةموضوع: رد: دولابك السحرى   دولابك السحرى Emptyالأحد أغسطس 16, 2009 3:02 am

مالكش دعوة بعمك هشااااااام ياض و متزعلوش دا هشاااااااااااااااام ده تبعى

بص يا ( H ) اى حد يكلمك اولى وشف انا هعمل ايه.....................

هضربك انت ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
AYa
كاتب vip
كاتب vip
AYa

دولابك السحرى Empty
مُساهمةموضوع: رد: دولابك السحرى   دولابك السحرى Emptyالأحد أغسطس 16, 2009 6:49 am

فعلا يا جماعه بجد دى مشكله ومش لازم نهزر فيها
ايوه يا هشاام طبعا روح كلمها حرام عليك نفسك والله 4 سنين بحالهم بتحبها ومش عارف تكلمها
لالا طبعا روح كلمها وقولها على كل حاجه جواك
وهى لو مرتبطه بحد بقا ها تقولك وبيقا فوضت امرك لله وعملت الى عليك لكن ما تقعدش كده تبص عليها من بعيد
روح صارحها وقولها
AYa
كاتب vip
كاتب vip
AYa

دولابك السحرى Empty
مُساهمةموضوع: رد: دولابك السحرى   دولابك السحرى Emptyالأحد أغسطس 16, 2009 8:13 am

ميدوووو واحمد
قولو حاجه
فضفضو باى حاجه
قول اى حاجه قولو الى جواكوووو
يلا سمعووووووونى
mostafa elkillany
كاتب مشارك
كاتب مشارك
mostafa elkillany

ذكر العقرب السٌّمعَة يا باشا : 0
المزاج : like laugh

دولابك السحرى Empty
مُساهمةموضوع: رد: دولابك السحرى   دولابك السحرى Emptyالأحد أغسطس 16, 2009 10:49 am

بجد يااتش 4 سنين كدة اوفر اوى انت خجول دى ممكن تتغبر بس هى لو بتحبك
انت استنيت 4 سنين ضامن بقى هى تستناك 4 كمان ؟!!!
هى اول خطوة هى اصعب خطوة بعد كدة هتلاقى الموضوع سهل اوى وممكن كمان تصاحب بنات بعدد شعر راسك هههههههههه
ولو محتاج درس خصوصى انا موجود هههههههههه
شد حيلك ياتش عايز اسمع خبر حلو قريب
هشام
عضو لامع
عضو لامع
هشام

دولابك السحرى Empty
مُساهمةموضوع: رد: دولابك السحرى   دولابك السحرى Emptyالأحد أغسطس 16, 2009 11:13 am

خلاص يا جماعه انا قرارت ان شاء الله هكلمها بس تعودتكوا معايا
و ربنا يستر
beckham
عضو لامع
عضو لامع
beckham

دولابك السحرى Empty
مُساهمةموضوع: رد: دولابك السحرى   دولابك السحرى Emptyالأحد أغسطس 16, 2009 11:38 am

يا رب و النبى علشان انا زهقت
و ال ايه لما جيت انا اكلم اية و اترددت اسبوع هو اللى اترياء عليا
ميحكمشى
AYa
كاتب vip
كاتب vip
AYa

دولابك السحرى Empty
مُساهمةموضوع: رد: دولابك السحرى   دولابك السحرى Emptyالأربعاء أغسطس 19, 2009 7:47 am

ميحكمشى ؟؟ هههههههههههههه
لا تعليق

يارب ياااااارب تروح وتكلمها بقا يا هشام والله انا لو موجوده عندك واعرف روما دى واعرف بيتها كنت رحت وقولتلها
والله
يلا اتكل على الله وروح قولها
وانت يا احمد
مش ها تقول حاجه ؟؟
قول اى حاجه
يا عم غنى حتى ههههههه
لا بجد لو عايز تقول اى حاجه جواك او تفضفض او تعبر عن مشاعر جواك قووووووووول
هشام
عضو لامع
عضو لامع
هشام

دولابك السحرى Empty
مُساهمةموضوع: رد: دولابك السحرى   دولابك السحرى Emptyالأربعاء أغسطس 19, 2009 1:33 pm

شكراااااااااااااااااااااااااااا
يا اية على مشاعرك الجميله دى
و لو انا عايز افضفض على ليكى انا خلاص عرفت العنوان
بس يا جدعان اللى هيحكى على حاجه محدش يتريق
لو حد عنده نصيحه يقولها غير كده لا
علشان نراعى مشاعر بعض
ممكن المشكله تكون فى وجهه نظر اي مشكله بسيطه
و تكون من نظره اللى بيقول المشكله كبيرة
ok
beckham
عضو لامع
عضو لامع
beckham

دولابك السحرى Empty
مُساهمةموضوع: رد: دولابك السحرى   دولابك السحرى Emptyالأربعاء أغسطس 19, 2009 4:57 pm

ايه الكلام الجامد دة
يخربتك يا بنى
ايه الحلاوة دى انتا قطعت قلبى
بس انا مفهمتش حاجة !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AYa
كاتب vip
كاتب vip
AYa

دولابك السحرى Empty
مُساهمةموضوع: رد: دولابك السحرى   دولابك السحرى Emptyالأربعاء أغسطس 19, 2009 6:55 pm

فعلا يا هشام عندك حق المفرود نراعى مشاعر بعض
ونحاول نساعد بعض ونبعد عن اى هزار او تعليقات ممكن تزعل

انا بقا عايزه افضفض بحاااجه ممكن

تعرفو اصعب حاجه فى الدنيا ايه؟؟
انك تبقا عايش حاسس انك غريب انسان مركب
انسان ما انتش عارف ان كنت كبير ولا صغير
انا مثلا بحس انى شخصيتى مركبه يعنى مش بعرف اتكلم مع اصحابى وافاتحهم فى اى مواضيع واتكلم معاهم زيكو كده
ليه بحسهم مش بيفهونى بحس انى بقول كلام كبيرر حتى انا ساعات بستغرب من نفسى
بس بجد حاجه متعبه انك تبقا عايش بعقل اكبر من عقلك فى سن صغير
يعنى اقولكو حاجه
انا دلوقت فى مرحله مراهقه يعنى حبه طيش على حبه عبط يعنى الكلام الى ااحنا عارفينه ده انا بقا حاسه انى مريت بالمرحله دى وانا عندى تقريبا 8 او 9 سنين والله مش بهزر مش حاسه انى عقليتى عقلية مراهقه حتى لو سنى صغير
خلاص بقيت مؤمنه ان السن مجرد رقم بيتقال وعمره ماكان دليل على شخصيه الواحد
بس بردو حاجه وحشه لما تبقا شخصيه مركبه
و يبقا عقلك اكبر من سنك
بس احسن من انك تعيش بعقليه طفل

والله الواحد حاسس انه معقد نفسى ههههههههههههه

عارفين كمان
انا مشكلتى انى طيبه وطيابتى قالبه بعباطه ههههههههههههه
اى حد اكلمه او اكلمها تبقا خلاص صديقتى الصدوقه ادافع عنها ولو بروحى اديها عنيا لو طلبتها اعملها اى حااااجه حتى ولو على حساب وقتى
المشكله انى مش بعرف افرق بين الى مصحبانى لذاتى او مصحبانى لمصلحه انا ببقا فرحانه اووى لما اكون صداقه جديده انا ولله الحمد الحمدلله عندى صداقات كتيررررر وبفرح اكتر واكتر لما بصاحب حد جديد
المشكله بقا انى ممكن اتخدع فيه
يعنى انا فضلت مصاحبه واحده 7 سنين كانت تؤام روحى كنت بحكلها على اى حاجه لو عيطت اعيط زيها حتى لو ماحصليش حاجه انا لو فرحت افرح معاها ياااااااااه كانت روحى الى بتنفس بيها عشره 7 سنين بقا
وفجاه حصل موقف ماااا واكتشفت فى الاخر انها كانت صداقه مصلحه يااااااااااه 7 سنين وتطلع كده
انا كل ما افتكرها وافتكر ايامها بعيط بجد
عارفين انا من كتر حبى ليها يوم مانقلنا من بيتنا زمان واشترينا بيت جديد طلع بيتنا جمب بيتها سبحانك ياربى لوحده كده
ياااااااااااااه على فرحتى ساعتها انا لو وقفت فى البلكونه اشوف اوضتها
انتم متخلين دلوقت وبعد الصداقه دى كلها ما اقدرش اقولها ازيك
بس ازيك مش اكتر
مش قادره اقولها ياااااااااااااااه من بعدها مالقتش حد تااااااااانى يبقا تؤام روحى
ومفيش حد ممكن اصاحبها 7 سنين تااااااانى وهو العمر فيه كام 7
بقالنا دلوقت 4 سنين مش بنكلم بعض
نفسى اروحلها واكلمها واخدها فى حضنى واطبطب عليها انا عارفه انها محتجالى لكن مش ممكن
الى اتكسر لالا يمكن يتصلح وفراق 4 سنين
تقريبا محى على كل الذكريات
ياااااااااه
قلبتو عليا المواجع
من بعدها كل صدقتى مع اصحابى مجرد زمايل لانى مالقتش الى تتعمق جوايا وتتحسنى بكده وتتحسسنى انها فعلا اختى لانى ماليش اخوات بنات ياااااااااه احاسيس عمرى فى حياتى ما ها حسها تانى
يلا ها اعيط تانى اهو ههههههههههه
يلا كفايه كده
ولما افتكر حاجه تانى
ابقا اجى اقول

ها ايه رايكو
هشام
عضو لامع
عضو لامع
هشام

دولابك السحرى Empty
مُساهمةموضوع: رد: دولابك السحرى   دولابك السحرى Emptyالخميس أغسطس 20, 2009 12:04 pm

ايه الورطه دى
ليه يا اية احلى حاجه ان الواحد يبقى اكبر من سنه و على فكره اللى انتى فيه اكيد اي حد بيحسدك عليه و اولهم انا هههههههههه
و على فكره انتى عكسى خالص انا مش اى حد ممكن يبقى صحبى بسهوله يعنى مش بستريح للناس بسهوله و مش بتعود على الناس بسرعه و كمان دى حاجه جميله فيكى
اما بخصوص صحبتك لو تقدرى تسمحيها حاولى تسمحيها عشان صداقه 7 سنين مش صداقه سهله انا برضوا عكسك فى دى كمان لانى ممكن اسامح و اسامح بسهوله كمان حتى لو كان ايه
علشان انا ليا صحبى اعرفه من 12 سنه
عرفه لو ايه حصل بنرجع لبعض
فحولى لو مش هتقدرى خلاص و ربنا يوفقك و تلاقى صحبه تانيه تحبك عشان نفسك مش عشان مصلحتك
هو ده اللى انا اقدر اقوله ههههههههههههههههههههههههه
beckham
عضو لامع
عضو لامع
beckham

دولابك السحرى Empty
مُساهمةموضوع: رد: دولابك السحرى   دولابك السحرى Emptyالخميس أغسطس 20, 2009 12:26 pm

بصى انتى تروحى تنتحرى
ههههههههههههههههههههه
لا و الهى
بصى انتى بتقولى انك حاسة انك اكبر من سنك و انك عشتى فترة المراهقة من سن 9 سنين كدة
مش عيب دا شئ افتخرى بيه
لان تكوين النضج الجسدى عندك سريع فما بالك بالنضج العقلى لو انتى بدأتى مرحلة المراهقة من سن 9 سنين يبقى دلوقتى انتى عقلك اكيد دخل مرحلة الشباب و النضج
و دى حاجة كويسة جدااااااااااااااااااااااااااا
بصى دايما لنص الكوبية المليان
حاولى تستفيدى بدا دى مش حاجة وحشة
اما بالنسبة لصاحبتك مش مهم تعرفيها من قد ايه ولا سبتوا بعض امتى
المهم انك ندمانا عليها يبقى تحاولى ترجعيها الندم و العتاب
دول بيبقوا حب
روحى اول متشفيها اضحكى وقوللها مش كفاية اربع سنين عمرها ما هتقدر تحرجك
و الله اعلم ..........................
اتمنى انى اكون سعدتك
AYa
كاتب vip
كاتب vip
AYa

دولابك السحرى Empty
مُساهمةموضوع: رد: دولابك السحرى   دولابك السحرى Emptyالجمعة أغسطس 21, 2009 10:25 pm

يا جماعه عايزه اوضح حاجه فى الاول
انا الحمدلله
الحمدلله من نوعيه النااس الى لو عندى كذا مشكله وكذا حاجه متعقده عمرى ما اقول عليها مشكله انا عمرى ما اسمى المشكله مشكله يعنى انا لما اتكلمت معاكو مش لانى بقا تايهه ومش لايقه حل لالالا بالعكس انا لما اتكلمت وقولت قولت افضفض بالجوايا لكن الحمدلله الحمدلله انا معنديش مشكله
عارفين انا من كتر كلامى مع الناس واسمع لمشاكلهم وابص للمشاكل الى انا مسمياه مشاكل تطلع شئ لا يذكر وانا من ساعتها عمرى ما اعتبرت نفسى فى مشكله الحمدلله
انا الحمدلله بكسب ثقة الناس بسرعه فالباتالى بيتحكالى على حاااجات ومشاكل ما ينفعش يتحكى عليها فالحمدلله الحمدلله انا بحمد ربنا على اى حال او اى وضع انا فيه واكيد دى احسن صورة ربنا خلقنى فيها ولو كان فى احلى من كده كان ربنا اعطهانى

وبالنسبه لعقليتى الى اكبر من سنى دى انا الحمدلله مفتخره بيها لكن ما انكرش انى ساعات بضايق منها لانى مابعرفش اتصل بزمايلى او اصحابى الى فى سنى
لكن لو بصيت لقدام فهى ميزه ونعمه ربنا اعطهانى ولازم اشكر ربنا عليها
وفعلا الحمدلله الحمدلله الحمدلله انا لما بصلى لازم اشكر ربنا على نعمة عقلى لازممممممممم

وبالنسبه لصاحبتى على قد ما انا محتاجها فا انا فى غنى عنها شوفتو التناقض
على قد ما انا مابحبش اتكلم عليها على قد انى اكرهه اى كلمة وحشه تتقال عليها وقدامى
خلاص كل الى ها اقوله ربنا يسهلها ويوفقها ويكرمها وانا ربنا معايا ويكرمنى
وانا الحمدلله ربنا رازقنى الحمدلله بحاااجه اهم من كده
وهى حب الناس لياااا ودى اهم حاجه والى ممكن اكسب بيها اى حاجه

ولا ايه؟
صحيح
هشااااام رايك عجبنى جدااا وتسلم بجد عليه
وانت افدتنى على فكره

واحمد مرسى جدااا على رايك واكيد انت ساعدتنى بس مش هنا لانى ماعنديش مشكله اساسا محتاجه لمساعده فيها
الحمدلله الحمدلله عمرى ما شلت هم نفسى ولا فكرت فى مشاااكل لياا
الحمدلله اللهم دومها نعمه واحفظها من الزوال

وربنا يخليكو على مروركو
SaSoOoOo
عضو فعال
عضو فعال
SaSoOoOo

انثى الميزان السٌّمعَة يا باشا : 0
المزاج : حلو

دولابك السحرى Empty
مُساهمةموضوع: رد: دولابك السحرى   دولابك السحرى Emptyالسبت أكتوبر 17, 2009 9:26 pm

يااااااااااااااااااااه لسة فى ولاد بيتكسفو
انا كنت فاكراهم انقرضو

بس يا هشام انت عندك دلوئتى 18 سنة
وبتحبها من 4 سنين
يعنى بتحبها من وانت عندك 14 سنة!!!!!!

بس بجد أصدق حب هوة الحب الصامت
وانت شكلك بتحبها بجد
فممكن مادام انت بتتكسف تخلى أختك أو أى واحدة تانية تقولها
بس بطريقة غير مباشرة بردو
يعنى تروح تقولها مثلا ده هشام شكلو بيحبك
وانت تشوف بئى طريقة معاملتها ليك بعد كده
يا اما هاتحاول تنطقك لو بتحبك هية كمان