شباب جامد
سؤال للبنات وسؤال للشباب بس عايز الاجابة تكون صريحة وياريت الكل يشارك وبج موضوع جامد 104360922

سؤال للبنات وسؤال للشباب بس عايز الاجابة تكون صريحة وياريت الكل يشارك وبج موضوع جامد 189424809
منتديات شباب جامد
شباب جامد
سؤال للبنات وسؤال للشباب بس عايز الاجابة تكون صريحة وياريت الكل يشارك وبج موضوع جامد 104360922

سؤال للبنات وسؤال للشباب بس عايز الاجابة تكون صريحة وياريت الكل يشارك وبج موضوع جامد 189424809
منتديات شباب جامد
شباب جامد
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شباب جامد

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولاعلانات المنتدى
انشاء الله هنرجع المنتدى زى ما كان واحسن كمان wWw.shabab-gamed.alafdal.net

سؤال للبنات وسؤال للشباب بس عايز الاجابة تكون صريحة وياريت الكل يشارك وبج موضوع جامد

منونة الاسكندرية
قطقوطة
beckham
هشام
8 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
هشام
عضو لامع
عضو لامع
هشام

رقم عضوية : 30
ذكر الاسد السٌّمعَة يا باشا : 3
المزاج : مش اد كدة

سؤال للبنات وسؤال للشباب بس عايز الاجابة تكون صريحة وياريت الكل يشارك وبج موضوع جامد Empty
مُساهمةموضوع: سؤال للبنات وسؤال للشباب بس عايز الاجابة تكون صريحة وياريت الكل يشارك وبج موضوع جامد   سؤال للبنات وسؤال للشباب بس عايز الاجابة تكون صريحة وياريت الكل يشارك وبج موضوع جامد Emptyالجمعة سبتمبر 25, 2009 2:52 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

قبل ما اقو الموضوع ياريت اشوف ردودكم لو الموضوع مش عجبكم قولو وجهات نظر

يلا نبدأ

ممكن اسالكم سؤالين ...سؤال للبنات ..وسؤال للشباب

وياريت الاجابات تكون صريحه

ومع اعطاء الاسباب
ok

1) سؤال البنات: هل تفضلين الزوج صاحب المال والثراء
أم الزوج صاحب الحب والحنان حتي ولو كان فقيرا ؟؟؟

2) سؤال الشباب :من تتمنى الزواج منها: صاحبة القلب الحنون
والحب الجارف أم صاحبة الوجه الجميل الفاتن؟؟؟

وتقبلوا تحياتي
هشام
عضو لامع
عضو لامع
هشام

سؤال للبنات وسؤال للشباب بس عايز الاجابة تكون صريحة وياريت الكل يشارك وبج موضوع جامد Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال للبنات وسؤال للشباب بس عايز الاجابة تكون صريحة وياريت الكل يشارك وبج موضوع جامد   سؤال للبنات وسؤال للشباب بس عايز الاجابة تكون صريحة وياريت الكل يشارك وبج موضوع جامد Emptyالجمعة سبتمبر 25, 2009 2:57 am

و انا ابدا

سؤال الشباب :من تتمنى الزواج منها: صاحبة القلب الحنون

طبعنا ومن دون ترادد صاحب الحب لان الحياه من دون حب وحنان ماله داعي و أخيرا أقول خذ المرأه التى اذا نظرت اليها أسرتك وان غبت عنها حفظتك.لك

انا عايز من الكل يشارك
وبصراحه
beckham
عضو لامع
عضو لامع
beckham

رقم عضوية : 25
ذكر الحمل السٌّمعَة يا باشا : 0
المزاج : لا يقدر على مواصلة الحياة تغلبت عليه الهموم ولكنه يعيش على امل ما

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للبنات وسؤال للشباب بس عايز الاجابة تكون صريحة وياريت الكل يشارك وبج موضوع جامد   سؤال للبنات وسؤال للشباب بس عايز الاجابة تكون صريحة وياريت الكل يشارك وبج موضوع جامد Emptyالجمعة سبتمبر 25, 2009 3:23 am

بوص يا اتش
الموضوع جامد طحن يا معلم بس كله هيطلع من اصحاب الاخلاق الحميدة

فكك من كدة
المهم انا بفضل القلب الحنين و هقولك على السبب و الدليل
نبدا بالدليل انا لما حبيت اية اهى كانت مش جميلة اوى و كان فى الاجمل منها
السبب انا ايه اللى يخلينى اخود واحدة تنكد عليا عشتى و جميلة يا فرحتى بس التانية متبقاش وحشة اوى برضو
وانا ميهمنيش حلوة او حنينة
انا اهم حاجة انها تفهم دماغى

نايس توبيك يا اتش
شد عايزين من دا
هشام
عضو لامع
عضو لامع
هشام

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للبنات وسؤال للشباب بس عايز الاجابة تكون صريحة وياريت الكل يشارك وبج موضوع جامد   سؤال للبنات وسؤال للشباب بس عايز الاجابة تكون صريحة وياريت الكل يشارك وبج موضوع جامد Emptyالجمعة سبتمبر 25, 2009 3:52 am

اولا تسلم يا احمد على المشاركه
الجامده دى
ثانيا اكيد الواحد هيختار القلب الطيب
و مش مشكله الجمال
لان ببساطه
الجمال مش كل شئ
قطقوطة
عضو لامع
عضو لامع
قطقوطة

رقم عضوية : 72
انثى الثور السٌّمعَة يا باشا : 0
المزاج : يا حي يا قيوم برحمتك استغيث.. حسبي الله و نعم الوكيل.. لا تنسونا من الدعاء..

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للبنات وسؤال للشباب بس عايز الاجابة تكون صريحة وياريت الكل يشارك وبج موضوع جامد   سؤال للبنات وسؤال للشباب بس عايز الاجابة تكون صريحة وياريت الكل يشارك وبج موضوع جامد Emptyالجمعة سبتمبر 25, 2009 3:39 pm

انا افضل صاحب القلب الحنون لانه هوا اللى دايم معاه والفلوس بتروح وتيجى اما الحب والحنان دايمين فى القلب وتسلم ايدك ياهشام ع الموضوع الجااااااااااااااامد ده
hdtyhtjuygj jghfhdt jghfhdt
هشام
عضو لامع
عضو لامع
هشام

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للبنات وسؤال للشباب بس عايز الاجابة تكون صريحة وياريت الكل يشارك وبج موضوع جامد   سؤال للبنات وسؤال للشباب بس عايز الاجابة تكون صريحة وياريت الكل يشارك وبج موضوع جامد Emptyالجمعة سبتمبر 25, 2009 11:04 pm

تسلم ايجك يا ريم
وشكرااااااااااااااااا
على المرور
اكيد طبعا الواحده هتختار القلب الحنون لانك
زى ما اقولتى الفلوس بتروح وتيجى
منونة الاسكندرية
عضو جامد
عضو جامد
منونة الاسكندرية

انثى الجدي السٌّمعَة يا باشا : 0
المزاج : ملل

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للبنات وسؤال للشباب بس عايز الاجابة تكون صريحة وياريت الكل يشارك وبج موضوع جامد   سؤال للبنات وسؤال للشباب بس عايز الاجابة تكون صريحة وياريت الكل يشارك وبج موضوع جامد Emptyالجمعة سبتمبر 25, 2009 11:32 pm

طبعا احب القلب الحنون حتى لو كان فقير وشكرا على موضوووووووعك براااااااااااااااااااااافو
هشام
عضو لامع
عضو لامع
هشام

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للبنات وسؤال للشباب بس عايز الاجابة تكون صريحة وياريت الكل يشارك وبج موضوع جامد   سؤال للبنات وسؤال للشباب بس عايز الاجابة تكون صريحة وياريت الكل يشارك وبج موضوع جامد Emptyالسبت سبتمبر 26, 2009 11:12 am

thnxxxxxxxxxxxxxxxxxx
يا منونه
نورتى الموضوع
AYa
كاتب vip
كاتب vip
AYa

رقم عضوية : 6
انثى الثور السٌّمعَة يا باشا : 13
الموقع : من قال أن الابتسامة رمز للفرح! ومن قال بأن الدمعة رمز للحزن! أحياناً.. تعبر عن الفرح العظيم دمعة، وتلخص الحزن العظيم إبتسامة
المزاج : حد فاهم حاااااااااااااااااااااجة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للبنات وسؤال للشباب بس عايز الاجابة تكون صريحة وياريت الكل يشارك وبج موضوع جامد   سؤال للبنات وسؤال للشباب بس عايز الاجابة تكون صريحة وياريت الكل يشارك وبج موضوع جامد Emptyالأحد سبتمبر 27, 2009 7:21 am

انا جيت
واحب قبل ما اقول رأى
اقول مثل

( يا واخد القرد على ماله بكره يروح المال ويفضل القرد على حاله)
المال زى الجمال
ملهمش اماااااااان وبيضيعو مع الوقت

وبالنسبه للراى
سؤال البنات: هل تفضلين الزوج صاحب المال والثراء
أم الزوج صاحب الحب والحنان حتي ولو كان فقيرا ؟؟؟

المال ممكن يشترى اى حاجه ومن اى حته
لكن عمره ما يشترى الحب والحنان والعطف والكلمه الكويسه
ازاى اعيش مع واحد لمجرد انه غنى مع انه عمرى ما سمعت منه كلمه كويسه وحنينه
بدليل لو ركزت فى المسلسلات او الافلام
لما تيجى تشوف الممثل غنى اوووى فى الفيلم مثلا ومتجوز واحده جميله اووى بتلاقى الجميله دى بتعمل ايه؟
بتخوووووووونه علطول ليه ؟ لانها مالقتش فيه الحنان والطيبه
بقا بالنسبالها بنك مش زوج
والفقر مش عيب ابداااااااا
ثم اننا ها نبدأ حياتنا مع بعض ولما يتعب من شقى الدنيا ها يلاقينى جمبه بطبطب عليه
ولما اتعب انا كمان من شقى الدنيا ها الاقيه جمبى يطبطب عليا
الحنيه والطيبه فوق كل شئ

ممكن اجاوب على السؤال التانى كمان؟

سؤال الشباب :من تتمنى الزواج منها: صاحبة القلب الحنون
ها ابدأ كلامى بحكمه
( الريش الجميل ليس كافيا ليصنع طائر جميل)
مبدئيا ربنا ما خلقش حد وحش ابدااااااااااااااااا
بالعكس ربنا صور الانسان فى احسن صوره والصوره الى انت عليها لازم تؤمن ان دى احسن صوره ليك مهما اتقالك
المهم
ان بصراحه زمان كنت فاكره ان الشباب بتجرى وراء الجمال والحاجات دى
بجد كنت بستغرب من التفكير ده
لكن لما كبرت شويه وبدأت استفسر عن وجهات النظر فى الموضوع ده اكتشفت حاااااااجه تانيه خالص
ان كلهم اجمعو ان الجمال شئ فانى ومش هايفضل علطول
واهم حاجه الاخلاق والادب
الى هو الجمال الروحى ( الجوهر)
وكده كده ومن غير كلام
الجمال الداخلى بيعكس على الجمال الخارجى
عمرك ما ها تلاقى واحد حلوه من جوه طيبه وحنينه ومحترمه ومؤدبه وتلاقيها وحشه ابدااااااااااا
لكن الجمال الخارجى عمره ما يعكس على الداخلى
بدليل ان معظم فتيات الليل والرقصات و ....
ماشاء الله امورين لكن ده جمال خارجى هل بقا عكس على الداخلى ؟؟ طبعا لالالالالالا
فا اهم حاجه الجوهر

بجد بجد تسلم ايدك يا اتش على التوبيك ده
وحلوه المواضيع الى بتعتمد على الراى والراى الاخر
ياريت تكتر من المواضيع دى
وتسلم ايدك يا هشام يا التوبيك
هشام
عضو لامع
عضو لامع
هشام

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للبنات وسؤال للشباب بس عايز الاجابة تكون صريحة وياريت الكل يشارك وبج موضوع جامد   سؤال للبنات وسؤال للشباب بس عايز الاجابة تكون صريحة وياريت الكل يشارك وبج موضوع جامد Emptyالأحد سبتمبر 27, 2009 8:48 am

بجد يا اية
ده انا اللى اشكرك
على المشاركه الجامده دى
وبجد يعنى
تسلم ايدك
على الرد الرائع ده
rania
عضو برونزى
عضو برونزى
rania

رقم عضوية : 31
انثى الاسد السٌّمعَة يا باشا : 0
المزاج : عادى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للبنات وسؤال للشباب بس عايز الاجابة تكون صريحة وياريت الكل يشارك وبج موضوع جامد   سؤال للبنات وسؤال للشباب بس عايز الاجابة تكون صريحة وياريت الكل يشارك وبج موضوع جامد Emptyالإثنين سبتمبر 28, 2009 12:15 am

انا من وجهة نظرى افضل الزوج صاحب الحب والحنان حتي ولو كان فقيرا لانه هيخاف عليا وهيحبنى وعلى الاقل هيكون فى رحمه وغيره عليا لكن النوع التانى ممكن يكون مليان عيوب ممكن يكون مبيعرفش يحب مبعفش حاجه اسمها حب وعمره مهيخاف عليا ولا هيحترمنى ولا يقدرنى وممكن يفكرنى طمعانه فيه وميخدش رائى فى اى حاجه يقول انى مش عايزه غير الفلوس اهيه عندى الفلوس ومسئلوش عن اى حاجه متعلقه بيه

بجد موضوع تحفه وتسلم ايدك بجد
هشام
عضو لامع
عضو لامع
هشام

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للبنات وسؤال للشباب بس عايز الاجابة تكون صريحة وياريت الكل يشارك وبج موضوع جامد   سؤال للبنات وسؤال للشباب بس عايز الاجابة تكون صريحة وياريت الكل يشارك وبج موضوع جامد Emptyالإثنين سبتمبر 28, 2009 2:32 pm

تسلم ايدك
انتى على المشاركه الجامده
دى
thnxxxxxxxxxxxx
ya
rony
mido hokok
عضو لامع
عضو لامع
mido hokok

رقم عضوية : 33
ذكر العذراء السٌّمعَة يا باشا : 1
المزاج : ساعات فوق و ساعات منيل بنيلة

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للبنات وسؤال للشباب بس عايز الاجابة تكون صريحة وياريت الكل يشارك وبج موضوع جامد   سؤال للبنات وسؤال للشباب بس عايز الاجابة تكون صريحة وياريت الكل يشارك وبج موضوع جامد Emptyالإثنين سبتمبر 28, 2009 6:05 pm

افضل الزوجه صاحبه القلب الحنون
shadooooo
المدير العام
المدير العام
shadooooo

رقم عضوية : 1
ذكر الثور السٌّمعَة يا باشا : 5
المزاج : مفيش حب تانى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للبنات وسؤال للشباب بس عايز الاجابة تكون صريحة وياريت الكل يشارك وبج موضوع جامد   سؤال للبنات وسؤال للشباب بس عايز الاجابة تكون صريحة وياريت الكل يشارك وبج موضوع جامد Emptyالثلاثاء سبتمبر 29, 2009 8:49 am

افضل الزوجه الحب الجارف
https://shabab-gamed.alafdal.net

سؤال للبنات وسؤال للشباب بس عايز الاجابة تكون صريحة وياريت الكل يشارك وبج موضوع جامد
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اتمنى من الكل يشارك فيها
»  نقاش جديد بين الولد والبنت عايز بنات دماغها حلوه عشان الموضوع جامد
» ضع شخص فى بالك وبعد الاجابة ع الاسئلة سوف تعرف مشاعره تجاهك
» مواصفات الابراج للبنات بس
» اكتشف عاطفتك من خلال الاجابة