شباب جامد
نكت مضحكه جدا هتندم لو مدخلتش خش بسررررررررعه 104360922

نكت مضحكه جدا هتندم لو مدخلتش خش بسررررررررعه 189424809
منتديات شباب جامد
شباب جامد
نكت مضحكه جدا هتندم لو مدخلتش خش بسررررررررعه 104360922

نكت مضحكه جدا هتندم لو مدخلتش خش بسررررررررعه 189424809
منتديات شباب جامد
شباب جامد
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شباب جامد

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولاعلانات المنتدى
انشاء الله هنرجع المنتدى زى ما كان واحسن كمان wWw.shabab-gamed.alafdal.net

نكت مضحكه جدا هتندم لو مدخلتش خش بسررررررررعه

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
عاشق ولهان
عضو فعال
عضو فعال
عاشق ولهان

ذكر الدلو السٌّمعَة يا باشا : 0
المزاج : لو ان الحب جريمة فليشهد العالم بانني سفاح

نكت مضحكه جدا هتندم لو مدخلتش خش بسررررررررعه Empty
مُساهمةموضوع: نكت مضحكه جدا هتندم لو مدخلتش خش بسررررررررعه   نكت مضحكه جدا هتندم لو مدخلتش خش بسررررررررعه Emptyالثلاثاء مارس 02, 2010 8:34 pm

مرة واحد كل لما يعدى من شارع يشوف واحد بيشرب سجارتين فساله : ليه كل لما اعدى من هنا اشوفك بتشرب سجارتين؟ قاله: اصل انا كان ليه واحد صاحبى متعودين انو احنا نشرب سجاير هنا وصاحبى ده سافر فانا بشربلى وبشربله.. بعدها بفترة صاحبنا ده عدا شافه بيشرب سجارة واحده فقاله انت بتشرب سجارة واحده ليه؟ قاله: اصل انا بطلت سجاير

..واحد سكران قاعد بيشرب خمرة وعنده بغبغان كل شويه البغبغان يقوله هات كاس يقوله اقعد ساكت هنتفلك ريشك البغبغان يقوله هات كاس يقوله اقعد ساكت هنتفلك ريشك جرس الباب رن قام يفتح فالبغبغان مسك الازازه شربها فلما المسطول رجع قاله ايه ده ؟ قام البغبغان قاله شربت الازازه وادى الريش اللى انت قارفنى بيه أهو..
سأل صعيدي راعي غنم : اذا قلت لك عن عدد غنمك
بنظرة واحدة،ماذا تعطيني؟ فرد الراعي : اعطيك غنمة فقال الصعيدي : غنماتك عشرة، فقال الراعي : صحيح خذ غنمة، فحمل الصعيدي مكسبه واكمل سيره فناداه الراعي صائحأ : اذا عرفت انا بلدك ماذا تعطيني؟ فاجاب :اعيد لك الغنمة، فقال الراعي : انت صعيدي،فرد : كيف عرفت؟ فقال : لأنك أخذت الكلب

واحد صعيدي جاله تليفون من البلد بيقوله يا صميدة امك وابوك ومراتك وأولادك كلهم ماتوا صاحبنا سمع الخبر وفال العيشة ملهاش لزمة وراح طالع فوق عمارة 30 دور ورمى نفسه بين 30 و20 قال الله انا امي وابويه ماتوا من زمان .. بين 20 و10 قال الله انا مش متجوز.. قبل مايقع على الأرض يابوووي انا مش اسمي صميدة
كل يوم النمر ينزل في الأرنب ضرب و يقول له إنت ودانك طويلة ليه. اشتكى الأرنب للأسد و قال له على تصرفات النمر معاه.الأسد قال للنمر يا أخي إتلكك للأرنب بطريقة أحسن من كده، قول له هات لى جزر، إذا جاب لك جزر لونه أصفر إضربه و قول له أنا عاوز جزر أحمر، و إذا جاب لك جزر أحمر إضربه و قول له أنا عاوز جزر أصفر. فقال النمر للأرنب أنا عاوز جزر، فقال له الأرنب، عاوز الجزر أصفر و لا أحمر.النمر نزل في الأرنب ضرب و قال له إنت ودانك طويلة ليه

صعيدي اشترى عشر حمير ركب واحد ومشى يعد فى الباقى كل ما يعد يلاقيهم 9ينزل من على الحمار يلاقيهم 10فضل ماشى على رجلة طول الطري

واحد صعيدي بنى جامع لقى الناس بتجيه كتير قـلـبه مـطـعـم

-- مرة أربعة صعايده راحوا فرح

الأول:- نقط بخمسة جنيه و ضرب طلقة رصاص

الثانى:- نقط بعشرة جنيه و ضرب طلقتين

الثالث:- نقط بخمستاشر جنيه و ضرب 3 طلقات

أبوهم الراجل الكبير بقى عايز يعمل واجب راح منقط بـ ميت جنيه و رمي قنبلة!!!

واحد صعيدي اتحكم عليه بالاعدام في قضية كبيرة وخلاص رايحين ينفذوا الاعدام فيه قعد يعمل حركات بايديه ورجله ..فافتكروه عاوز يقول حاجه مهمة في القضية ..نزلوه..قالهم كنت هتخنق يا جزم

-- واحد متعصب أوى وقع فى حفرة ايده اتكسرت قال أحسن

-- واحد كسلان أتحكم علية بالأعدام ردما و طلبوا منة قبل تنفيذ الحكم طلبة الأخير قالهم أشرب قالولوة أطلع أشرب قالهم أنا لسة هاطلع ياعم أردم أردم

مرة واحد صعيدي راح للمخابرات وقالهم عاوز اروح اعمل مهمة انتحارية فى فلسطين فقاموا مسفرينة
فقام متصل بيهم قالهم انا وسط 10 اشخاص انفذ قالولة استنى لما العدد يكبر اتصل تانى قالهم انا وسط 100 انفذ قالولوة استنى فقام متصل قالهم انا وسط 1000 قالولة نفذ
راح مطلع سكينة و مموت نفسه

--------------------------------------------------------------------------------

واحد مدمن بانجو كان معاه 150 جنيه اقعد يقول 50 جنيه للسكن و50 للاكل و50 للبانجو الباب خبط قال مين قالوا بوليس راح مقطع ال50 جنيه بتاعة البانجو

--------------------------------------------------------------------------------

مرة اثنان مساطيل واحد ييقول للتانى انا ندل قلة انا ندل اكتر منك قلة لا انا اكتر شوف راح ضرب ست عجوزة وراحلة وقلة شوفت بقى انا ندل اذاى اقلة انا ندل اكتر منك لان الست دى امى

مرة واحد اشترى غسالة فول أوتوماتيك مراته عزمت الجيران علشان يشوفوها حطت في الغسالة 20 كيلو غسيل والغسالة يا عيني بتاخد بس 7 كيلو بس وشغلتها والجيران باركولها وعزمتهم على كباية شاي وبعد شوية الغسالة بدأت تنشف الغسيل ومن كتر الحمل عليها قعدت تتحرك ناحية البلكونة شفتها مرات صاحبنا قامت جريت عليها وقالت لها والله ماانت نشره الغسيل أنا اللي حنشره

مرة دكتور راح مستشفى المجانين يكشف عليهم فمسك اول واحد قالة فين عينك راح المجنون ماسك ودنة . فقال للتانى فين شعرك فمسك دقنة ..فراح ماسك الثالث قالة فين ودنك فجاوبة صح قالة فين عينك فراح مجاوبة صح قال اللة ما انت كويس امال بيقولوا عليك مجنون لية ...قالة دول اللى مجانين فراح مطلع موزة من الشنطة وقال للمجنون خد كل راح ماسك الموزة وحطها عند ودنة وقالها هم ياجمـــــــــــــــــــل

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههه ههههههههههه
________________________________________ __________ ___________________

عفريت دخل في واحد صومالي مات من الجوع

مرة اتنين اصحاب بيقولو ابعض تصدق انا الخدام بتاعى غبى اوى فالتانى قالوه لا ده انا الخدام بتاعى اغبى فقالوه الاولانى تعالى نشوف فجه الاول ونادى الخدام بتاعه وقالوه خد الربع جنيه ده وروح اشترى ليه عربيه مرسيدس والتانى نادى الخدام بتاعه وقالوه روح النادى وشوفنى هناك ولا لآ فراحوا الخدامين و اتقبلو فى السكه فواحد منهم قال للتانى تصدق الراجل اللى انا بشتغل عنده غبى اوى تصور بعتنى اشتريله عربيه و ما يعرفش ان انهارده الحد والمحلات قافلة فالتانى قاله لا ده انا بشتغل عند واح اغبى من بتاعك تصور بعتنى النادى اشوفه هناك يعنى مش قادر يرفع سماعة التليفون و يسأل على نفسه

مرة واحد فك مفترس و معرفش يربطه.

واحد بيحب يجري ويجري مبيحبوش.

واحد راكب عربية صغيرة جدا ماشى بيها فى شارع صغير و و احد تانى راكب عربية كبيرة جدا وكل واحد عاوز يعدى من الشارع حدثت خناقة كبيرة ..

.المهم صاحب العربية الصغيرة بكل فخر قال لصاحب العربية الكبيرة:انت عارف العربية دى فيها ايه رد و قالوه لا قلوه العربية دى فيها عفريت قالو ورينى كده دعك العربية طلع منها عفريت كبير وقال:شبيك لبيك تطلب ايه قالو 2شاى و جاب الشاى المهم صاحب العربية الكبيرة أشترى العربية الصغيرة مقابل الكبيرة ودعك العربية بعد ما أشتراها و طلع العفريت قال صاحب العربية انا عاوز دهب وفلوس و عربيات زد العفريت:انا بعمل شاى بس

واحد احول كان نايم وبردان قام غطى اخوه

فيه اربع صعايده دخلوا الإمتحان جلهم سؤال: كم عدد أرجل المعزه ؟
بعد الأمتحان طلعوا كلهم ماعدا حسنين ولما ظهر قالوا له ليه مغششتناش
قالهم : أصل المراقب كان جنبي وما قدرتش أطلع المعزه.

مرة اتنين صعايده دخلو كليه الطب واحد اتخرج محامى والتانى محاسب

في واحد كل يوم يقوم من النوم مدهوش وفي يوم قام مش مدهوش اندهش
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههه هههههههههههههههههه
نمر شاف قط يجري ورا فار قال يلعن حركات الابتدائي

مره واحد بخيل حلم إنه عامل عزومه لما صحي حلف ما ينام....!

بخيل ضرب عياله علشان لقاهم مشغلين المروحة على ثلاثة وهم اثنين

واحد سأل بقال عندك سكّر؟ قاله عندي قال الله يشفيك

مرة اتنيين مساطيل راكبين عربيه فواحد بيقول للتاني "حاسب قدامك شجره" فمردش عليه راح مزعق شويه وقال "حااااسب قداااامك شجرة" برضه مردش عليه طراااااخ خبطوا في الشجره فقال الاول "مش قلتلك قدامك شجره" رد عليه وقاله "اعملك ايه مش انت الي سايق"

مرة واحدصعيدي كسب60مليون دولار اشترى ديفيد بيكهام

واحد محشش قاعد مع اصحابه و بيحكيلهم : انا مره طلعلى اسد و كان فى ايدى كباية ميه رميته بيها الاسد طلع يجرى

رد عليه واحد من اللى قاعدين قاله صح انا قابلت نفس الاسد ضربته بالقلم ايدى اتبلت

واحد مسطول ركب تاكسى .. سواق التكس بيقوله : لوسمحت ياحضرة ممكن تبص على الاشاره اليمين شوفها شغاله ولا لأ
المسطول طلع دماغه من الشباك وبص ..قاله: شغاله مش شغاله شغاله مش شغاله شغاله مش شغاله شغا...

مرة واحد كان عندة كتكوت مفترس .. كل ما يحطة في عشة الفراخ ياكل الفراخ ,, يحطة مع الارانب ياكل الارانب ,, راح زهق منة واخدة رماة في الصحرا .. كمان يومين صعب علية و قرر يروح يجيبة تاني .. فراح يجيبة لقاة نايم عالارض والصقور كلها ملمومة حوالية قام جري علية و قال يا حبيبي انت مت ؟ راح قام و قالوا يخرب بيتك بوزت الكمين اللي انا عاملة

واحد صعيدي راح مصر ومحفظة ضاعت
راح القسم ... قالوله متقلقشى هنجيبهالك من تحت الارض
خرج من القسم
فيه ناس بتحفر لخط مترو جديد
قالهم يارجالة ...هي بني وبسوسته

مرة عيل صغير راح للبقال قاله عمو عمو عندك حلاوة قاله اه قاله طب هاتلي لبان
تاني يوم راحله قاله عمو عمو عندك مصاصة قاله اه قاله طب هاتلي شيوكولاته
الراجل اتغاظ راح لابوه قاله ابنك ده جنني كل يوم يجيلي يقولي عندك حلاوة اقوله اه يقولي طب هاتلي لبان
ويقولي عندك مصاصة اقوله اه يقولي طب هاتلي شيوكولاته

ابوه قاله الواد مترباش ومبيجيش الا بالضرب عنك عصاية قاله اه قاله اديله بالألم
مرة واحد بيقول لواحد هو يوم الأثنين يوافق 27 قاله لو ضغطت عليه ممكن يوافق

مرة واحد حرامي راح يسرق باب واحد مسطول و أخد الباب و طلع يجري.
المسطول أعد يجري وراه
، وفجأة الاتنين تعبوا، فقعد الحرامي يستريح،
و التاني المسطول راح جاي عنده و قعد يخبط على الباب و هو بيقولو
...أفتح يا جبااااان

مرة واحد كسلان هوا وابنة اعدين يتعشوا فى البيت فالباب خبط فراح ابوة قايل للواد ابنة الكسلان قوم افتح لامك
قالة قوم افتح انتا قالة ياد دى امك قالة مهى مراتك ,, قالة هى طالقققققق اوم افتحلها

محشش يمشي مع البت بتاعته شافت ابوها قالت ابوي ابوي قال المحشش قولي اني اخوك

مرة واحد صعيدى راح مطعم نظيييييييف فا الكوباية بتبقى محطوطة و هى مقلوبة فا الصغيدى استغرب فا ندهة للجرسون و قالوا انتو ازاى حطنلى الكوباية مسدودة فا الجرسون قلبهالوا و عدلها فا قالوا و كمان مخرومة

مرة اتنين صعايده ماشيين في الصحرا ومعاهم باب ومرة واحده طلع عليهم اسد ... الاول ثبت الباب في الارض وفتح الباب ودخل وقفل وراه والاسد خلاص جاي ........ راح التاني اعد يخبط علي الباب جامد قوي وقاله افتح الاسد خلاص هايكلنيييييييييييييييييييييييييييييييييي ييي

مرة واحدجاهل اتجوز واحدة خلفت بعد 3 شهور حلف يقتلها

قالتله تعال نحسبها انت اتجوزت من كام شهر
قالها 3
قالتله وانا اتجوزت من كام شهر ؟قالها 3
قالتله واحنا اتجوزنا من كام شهر ؟قالها 3
قالتله 3و3و3 يساوي 9
قالها صدق اللي قال العلم نور

واحد مسطول راح للبقال قلو عندك سكر البقال قالوا اه عندى ام المسطول قلو ربنا يشفيك

صعايده عملوا مظاهرة ضد أمريكا ، لبسوا واحد منهم شكل بوش وحرقوه....

مره واحد صعيدي لقه خاتم سليمان جيه يدعكو فعص العفريت

شحات بيقول لله لله مره عليه واحد قله ربنا يسهلك رد عليه الشحات وقلو طيب لو مش سهلها ارجعلك

إخبرنى بصراحة يا عاطف ولا داعى للمجاملة أو النفاق
أمرك يا ريس

عاطف : أنا الأفضل ولا عبدالناصر ؟

عاطف : انت طبعا يا ريس .. جمال مين اللى كان بيخاف من الروس !!

طيب أنا الأفضل ولا السادات ؟

عاطف : سادات مين ياريس اللى كان بيخاف من الأمريكان !!

طيب أنا الأفضل ولا عمر بن الخطاب ؟

عاطف : انت طبعا يا ريس .. عمر بن الخطاب كان بيخاف من ربنا .. انت لأ

كان فى سرير المرض حينما أخذ يلقى بوصاياه الأخيرة لوزيره عاطف :

وصيتك الحكم من بعدى يا عاطف ..

فى رقبتى يا ريس .. كله تمام والسلطة هياخدها جمال ..

ثم راح فى غيبوبة .. أفاق منها بعد قليل

وصيتك الشعب من بعدى يا عاطف .

ما تخافش يا ريس .. الشعب ياكل الزلط ...

ثم راح فى غيبوبة .. أفاق منها بعد قليل

عاطف :نعم يا ريس

ماتنساش.. توكيل الزلط لعلاء

مرة سيادة الريس حسني مبارك مد إيده في جيبه لقي 5 مليون جنيه!! فزعل قوي
وخاف
وقال إيه الفلوس دي؟ دي الفلوس دي حرام؟

فسأل أحد مساعديه فدله على طريق الشيخ طنطاوي رئيس الأزهر وقال له: اسأل
الشيخ

,هو يقول لك الحل.

ما كدبش خبر وجري على طنطاوي وحكا له القصة فرد: 5 مليون بس إيه النزاهة
دي؟

بسيطة خالص يا ريس ما تزعلش نفسك؟ كل اللي هتعمله هتروح وتطوف حول الكعبة
10
مرات.

الريس راح لقي عمنا عاطف عبيد فقال له: أنت بتعمل إيه هنا؟ أنت هتلف كام
لفة؟

عمنا عاطف:78 لفة.

الريس: يخرب بيتك أنت؟ ده أنت خربت البلد!!

عمنا عاطف: أنت جاي علي انا؟ روح شوف علاء ابنك جايب موتوسيكل وبقاله 3
أيام
بيلف
مره جماعه بيعششوا فى ترب فالحكومه طبت عليهم فكلوا استخبا ما عدا واحد قعد يدور على حته يستخبا فيها ملقاش

راح دفن نفسه فى الطين ما عدا راسه

لما جه الظابط قاله انت بتعمل ايه عندك

قاله يا سعت الظابط هو الانسان مخلوووووووء من ايه قاله من طين

قاله اهو انا لسه بانبت

(((( واحد ندل امه طردته من البيت نزل وكتب ع الباب من بره بيت دعاره ))))

((( عفريت ندل عزم العفاريت كلها ع العشا وشغل قرءان وجري ))))

اتنين هاجموا الناس اللى بتطلع النكت على الصاعيده لان الصاعيده اذكياءمش زى ما النكت بتقول

قرر واحد يعملهم اختبار اخذ الاول فى غرفه وسأله :

حاجه سوده برباط وبنلبسها فى الرجل . تبقى ايه ؟

ايه السؤال الغبى ده ؟طبعا الجزمه .........اعتذر الرجل وقاله يظهر ان الصاعيدهصحيح اذكى مما تصورت ابعت زميلك .
خرج الصعيدى وهو خارج همس الى زميله وقاله هيسألك عن حاجه سوده وبرباط قوله الجزمه
دخل الثانى فسأله الرجل حاجه سوده بنقليها وبنعملها مسقعه ايه هى ؟
الصعيدى برباط ؟؟
لاء
تبقى البولغه

بعد شهرين من التفرغ لتدريب الضفادع بدأ عالم فسيولوجى صعيدىبجامعه سوهاج ابحاثه على سلوك الضفادع فأمر الضفدعه /فطى :فقفذت الضفدعه الى الامام فقام بقطع احدى ارجلها الاماميه ثم قال لها فطى : فقفزت ايضا فقام بقطع القدم الاماميه الثانيه ثم أمرها فطى : فقفزت فجاء وقطع ارجلها الخلفيتان ثم قال فطى فلم تتحرك الضفدعه فصرخ بصوت عالى فطى / فلم تتحرك ..... فبتسم بكل صقه وذهب يكتب التقرير

بعد قطع ارجل الضفدعه الاربعه فقدت الضفدعه السمع

صعيدي مزور ورقة بنكنوت انما عشره على عشره مع ذلك مسكوه ياترى ليه ؟ عشان

كان مزور ورقة بخمسه واربعين جنيه

جماعة محششين قاعدين في خيمة قالوا عايزين كبريت واحد منهم قال أنا اجيبلكم الكبريت طلع ودخل من الباب الثاني قال شباب ألاقى عندكم كبريتقالوله استريح لسه باعتين واحد أول ما يرجع نديلك

ثلاثة فشارين راحوا فى للغابة علشان يصطادوا الأول قال هاصطاد أرنبين والثانى قال هاصطاد غزالين والثالث حب يوسعها وقال هاصطاد نمرين وراح كل واحد على اساس يصطاد اللى قال عليه الأول اصطاد الأرنبين والثانى الغزالين ولما جه الدور على الثالث شاف نمر وباين عليه جعان قام النمر جرى وراه وهو بيجرى عدا علي اصحابه قالهم امسكوه على بال مااجيبلكوم الثانى

حكمة المحشش : العلم نور, والنور كهرباء , والكهرباء خطره . .... يبقى

نتعلم ليييييييييييييييييييييه؟

واحدة اديت صاحبها بغبغاء هدية ثاني يوم سألته عن الببغاء؟؟؟ قالها عادي
طعمه زى طعم الفراخ
غبي معدي من امام مزرعة ابقار حب يعرف ازاي البقر بيتزرع دخل يسال الراجل قاله تجيب شوية سكر وترشهم على الارض وتاني يوم هتلاقي البقر طلع عمل الغبي زي ما الراجل قاله، صحي تاني يوم لقى نمل مكان السكر فرح اوي وقال يا حلاوة ده البقر وهو صغير

مرة واحد ماشى مع خطيبته واخر انسجام فقالها "عارفة اية هو الحب واية الجواز؟" قالته "لا" قالها: "الحب زى النجوم الجميلة اللى فى السماء" قالتله"طب والجواز؟" قالها:"دى البلاعة اللى واحنا بنبص على النجوم بنقع فيها.."

مره حماه عايزه تشوف جوز بناتها بيحبوها ولا لا فعملت اختبار مسكت الاولانى وقاليتله تعالى نروح مشوار وهى معاه عملت نفسها اتزحلقت ورجليها اتكسرت ام الراجل اخدها وجرى بيها على الدكتور تانى يوم الصبح لاقى عربيه بيجو وعليها ورقه مكتوب فيها "من حماتك" اخدت التانى عملت نفس الموضوع بس المراتى وقعت بجد راح سايبها وجرى وماتت، تانى يوم لاقى عربيه مرسيدس اودام البيت وكتوب عليها ورقه وكتوب عليها ورقه "هديه من حماااااااااااك

واحد قال لأبنه: نابليون وهو أدك كان أول واحد في الفصل،... رد الواد على أبوه : نابليون وهو أدك يا بابا كان إمبراطور

واحد ومراته متخانقين فبطلوا يكلموا بعض فكتب ورقة صحيني الساعه 6:30 علشان عندي شغل ، وحط الورق على السرير ونام صحي الساعة 10

فلقى ورقه مكتوب عليها الساعه 6:30 يلا إصحى

صومالى ركبه عفريت العفريت مات من الجوع

مرة واحد بتاع سمك ابنه مات فماشى فى الجنازة يقول :كان صاحى وبيلعب

مره واحدة عجوزة عندها 80 سنه لقت مصباح علاء الدين طلع لها الجنى طلبت منه تصغر 30 سنه بقى عندها 50 سنه وطلبت منه يصغرها 20 سنه بقى عندها 30 سنه طلبت منه يصغرها 10 سنين بقى عندها 20سنه طلبت منه يصغرها 10 سنين ـــ جلها الحصبه ماتت

واحد و هوا بيموت بص لمراتة بصه رومانسيه و قالها لما اترفدت كونتي معايا و لما عييت وقفتي جنبي ولما فلست برضوا كونتي معايا وى دلوقتى لسا جنبي مسك ايدها بحنيه و قالها مش عارف ليه حاسس انك نحس

مرة اربع صعايده راحوا فرحالأول:- نقط بخمسة جنيه و ضرب طلقة رصاصالثانى:- نقط بعشرة جنيه و ضرب طلقتينالثالث:- نقط بخمستاشر جنيه و ضرب 3 طلقاتأبوهم الراجل الكبير بقى عايز يعمل منظر راح منقط بـ ميت جنيه و رمي قنبلة!!!

صعيدي و امريكى و يابانى عرضوهم على جهاز كشف الكذباليابانى: إحنا بنفكر نعمل انسان آلى و نستغنى عن البشر ، راح الجهاز ضربه..

الامريكى: احنا بنفكر نطلع المريخ و نعمل مستوطنات عليه، راح الجهاز ضربه.. الصعيدي: إحنا (بنفكر) ولسه مكملش ،،،،،،،،،،راح الجهاز ضربه!!

صعيدي ابنه تعبوداه للدكتور وبعدين خرج الدكتور وقاله ابنك مات.....

ابنه: بابا انا عايش ما موتش....

الصعيدي: اسكت انت.. يعنى هتفهم اكتر من الدكتور

شاف فى الجرايد حادثه واحد فى امريكا قتل مراته ودفنها تحت السرير صعيدي

والبوليس الأمريكى لم يكتشف ذلك الا بعد 25 سنه قام قال لنفسه يبقى انا لوعملت كده البوليس عندنا مش حيكتشف ابداً راح فعلاً قاتل مراته وحفر تحتالسرير وحطها مفيش ربع ساعه والبوليس قبض عليه فتعجب قوى وسأل الظابط انتمازاى كشفتم الجريمه بسرعه قوى كده ده فى امريكا ماكتشفوهاش الا بعد 25 سنه ردعليه الظابط اصل فى امريكا الراجل كان ساكن فى الدور الأرضى وأنت ساكن فى الدور الخامس

واحد معدى لقى ناس بتهيص قوى قالولهم فية ايهقالوله فى واحد صعيدي عايز ينط من سطح العمارةقالهم خلاص انا طالعلة...

طلعلة وقاله عايز تنتحر لية... الصعيدي قاله اصل انا غبى وكل الناس بتقول علي غبىراح الراجل قايله هاقولك فزوره لو حلتها ماتبقاش غبىحاجة اسمها زى شكلهاالصعيدي : ماخبرشالراجل قاله البيضة.. اقولك واحدة تانيةحاجتين اسمهم زى شكلهمالصعيدي :ماخبرشالراجل قاله بيضتين.. اقولك واحدة تانية بسيطه و سهلهحاجة كبيرة وسودة وبتجيب لبن واسمها جموسةالصعيدي 3 بيضاتراح الراجل ماسكه وراميه

مرة الجماعة بلدياتناعملوا اجتماع يناقشوا فيه تأخرهم العلمي.

فقام واحد بيقول : أمريكا طلعت القمر قبلنا واحنا قاعدينقام رد عليه واحد: خلاص احنالازم نطلع الشمس.

فقالوا: احنا كدة هنسيح رد عليه: يا غبي احنا هانطلعها بالليل.

جماعةصعايدا حبوا يعملوه مزرعة فراخ مرة زرعوا الفراخ بمنقارها الفراخ ماتت

المرة التانية زرعوها برجليها الفراخ برضه ماتت قاموا بعتوا لقريبهم العالم

فى بلاد برة فقالهم: ابعتولي عينة من التربه احللها!!!

مرة واحد باكستاني قابل واحد باكستالت

ثلاثة حكم عليهم بالإعدام اميركي والماني وصعيدي .

فسالوا الأمريكي : بماذا تريد ان نعدمك بالمقصلة الكهربائية ام بالسيف ؟ فقال : بالمقصلة . فلم تشتغل المقصلة فافرجوا عنه . وسالوا الألماني :بماذا تريد ان نعدمك بالمقصلة الكهربائية ام بالسيف ؟ فقال : بالمقصلة . فلم تشتغل المقصلة فافرجوا عنه . وسالوا العربي :بماذا تريد ان نعدمك بالمقصلة الكهربائية ام بالسيف ؟ فقال بالسيف . فصرخ عليه الناس : اطلب المقصلة الكهربائية .. المقصلة الكهربائية ! فقال : انها لا تشتغل لا تشتغل !

صعيدي قتل أمه قام أبوه يشخط فيه قاله إيه العمله السودة اللي عملتها ماناقص الا انك تشرب سجاير قدامي

ياررررررررررررررررررب يعجبكم بس لو عجبكم متنسوش الردود
;\'lk;kljk hdtyhtjuygj jghfhdt
قطقوطة
عضو لامع
عضو لامع
قطقوطة

رقم عضوية : 72
انثى الثور السٌّمعَة يا باشا : 0
المزاج : يا حي يا قيوم برحمتك استغيث.. حسبي الله و نعم الوكيل.. لا تنسونا من الدعاء..

مُساهمةموضوع: رد: نكت مضحكه جدا هتندم لو مدخلتش خش بسررررررررعه   نكت مضحكه جدا هتندم لو مدخلتش خش بسررررررررعه Emptyالخميس يونيو 10, 2010 4:59 pm

تسلم ايدك توبيك رائع هههههههههههههههههه
عاشق ولهان
عضو فعال
عضو فعال
عاشق ولهان

ذكر الدلو السٌّمعَة يا باشا : 0
المزاج : لو ان الحب جريمة فليشهد العالم بانني سفاح

مُساهمةموضوع: رد: نكت مضحكه جدا هتندم لو مدخلتش خش بسررررررررعه   نكت مضحكه جدا هتندم لو مدخلتش خش بسررررررررعه Emptyالسبت يونيو 12, 2010 9:13 pm

نورتي ياقطقوطه
التوبيـــــــــــك

نكت مضحكه جدا هتندم لو مدخلتش خش بسررررررررعه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» أدخل و مش هتندم